Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.contributor.authorКравець, Р. А.-
dc.contributor.authorКравець, І. Р.-
dc.date.accessioned2025-09-10T09:18:51Z-
dc.date.available2025-09-10T09:18:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФорми, методи й засоби виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя в дітей дошкільного віку / Л. Б. Мельничук, Р. А. Кравець, І. Р. Кравець // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С.116-122.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5793-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя в період дошкільного дитинства. У статті розглядаються форми, методи й засоби виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя в дітей дошкільного віку. Акцентується увага на значущості формування в молодого покоління усвідомленого ставлення до власного здоров’я як до фундаментальної людської цінності. Обґрунтовується необхідність комплексного підходу до виховного процесу, що передбачає інтеграцію зусиль вихователів, батьків дітей дошкільного віку й використання різноманітних форм, методів і засобів впливу. Проаналізовано різні форми взаємодії з родинами вихованців, а саме: інформаційні, організаційні, просвітницькі й практико-орієнтовані. Обґрунтовано сутність методів виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя дітей дошкільного віку: методи формування свідомості й переконань (розповідь, бесіда, пояснення, інструктаж), методи організації діяльності та формування досвіду поведінки (вправляння, привчання, створення виховних ситуацій), методи стимулювання поведінки (заохочення, покарання, змагання). Особлива увага приділяється методу позитивного прикладу, методам переконання, вправ і заохочення. Наголошується на необхідності створення належного предметно-просторового середовища для реалізації оздоровчої активності дітей. Обґрунтовується важливість поєднання різних видів дитячої активності: комунікативної, трудової, пізнавально-дослідницької, продуктивної, музично-художньої. Проаналізовано засоби виховання, такі як навчально-методичні матеріали, спортивний інвентар, інтерактивні засоби та природні фактори. У висновках статті підкреслюється, що ефективне виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя у дітей дошкільного віку потребує комплексного підходу, який передбачає інтеграцію зусиль педагогів, батьків, використання різноманітних форм, методів і засобів, а також створення сприятливого освітнього середовища.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectціннісне ставленняen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectформиen_US
dc.subjectметоди вихованняen_US
dc.subjectзасоби вихованняen_US
dc.subjectфізичний розвитокen_US
dc.subjecthealthy lifestyleen_US
dc.subjectvalue attitudeen_US
dc.subjectpreschool childrenen_US
dc.subjectformsen_US
dc.subjectmeans of educationen_US
dc.subjectmethods of educationen_US
dc.subjectphysical developmenten_US
dc.titleФОРМИ, МЕТОДИ Й ЗАСОБИ ВИХОВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУen_US
dc.title.alternativeForms, methods and means of educating valuable attitudes to healthy lifestyle in preschool age childrenen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdfФорми, методи й засоби виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя в дітей дошкільного віку369.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.