Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5795
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ |
Інші назви: | Features of formation of readiness of future engineer-educators for professional activity in the digital environment |
Автори: | Литвин, О. В. |
Ключові слова: | цифрове середовище цифровізація професійна діяльність цифрова освіта digital environment digitalization professional activity digital education |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025. |
Бібліографічний опис: | Литвин О. В. Особливості формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності в цифровому середовищі / О. В. Литвин // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 98-103. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження зумовлена нестримним розвитком цифрових технологій, які радикально змінюють вимоги до професійної діяльності інженерів-педагогів. У сучасних умовах цифровізації освіти зростає потреба у фахівцях, здатних ефективно використовувати цифрові інструменти в педагогічній практиці, адаптуватися до нових форматів навчання й забезпечувати якісну підготовку майбутніх технічних спеціалістів. Метою статті є теоретичне обґрунтування та визначення особливостей формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності в цифровому середовищі. Основними завданнями дослідження є такі: аналіз науково-методичної літератури з проблеми формування професійної готовності в умовах цифровізації освіти; визначення ключових компетентностей, необхідних для цифрового освітнього простору; виявлення педагогічних умов та ефективних методів підготовки інженерів-педагогів до професійної діяльності з використанням цифрових технологій. У статті також розглядаються моделі цифрової компетентності й інноваційні підходи до освітнього процесу в закладах вищої освіти. Окрема увага приділена формуванню мотиваційно-ціннісного ставлення здобувачів освіти до цифрової освіти й саморозвитку в цифровому середовищі. Особливу увагу зосереджено на інтеграції цифрових платформ у професійну підготовку, розвитку критичного мислення та цифрової грамотності. Виявлено значення адаптивності, самостійності й міждисциплінарного підходу як базових чинників ефективної підготовки. Результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення освітніх програм, методичного забезпечення та професійного розвитку майбутніх інженерів-педагогів. Також проаналізовано бар’єри, що перешкоджають цифровій трансформації освіти, зокрема низький рівень ІКТ-компетентності здобувачів освіти й викладачів. Наголошено на важливості системної підтримки цифровізації з боку закладу вищої освіти та впровадження практикоорієнтованих завдань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5795 |
Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | Особливості формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності в цифровому середовищі | 317.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.