Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5795
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвин, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-10T11:42:58Z | - |
dc.date.available | 2025-09-10T11:42:58Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Литвин О. В. Особливості формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності в цифровому середовищі / О. В. Литвин // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 98-103. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5795 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена нестримним розвитком цифрових технологій, які радикально змінюють вимоги до професійної діяльності інженерів-педагогів. У сучасних умовах цифровізації освіти зростає потреба у фахівцях, здатних ефективно використовувати цифрові інструменти в педагогічній практиці, адаптуватися до нових форматів навчання й забезпечувати якісну підготовку майбутніх технічних спеціалістів. Метою статті є теоретичне обґрунтування та визначення особливостей формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності в цифровому середовищі. Основними завданнями дослідження є такі: аналіз науково-методичної літератури з проблеми формування професійної готовності в умовах цифровізації освіти; визначення ключових компетентностей, необхідних для цифрового освітнього простору; виявлення педагогічних умов та ефективних методів підготовки інженерів-педагогів до професійної діяльності з використанням цифрових технологій. У статті також розглядаються моделі цифрової компетентності й інноваційні підходи до освітнього процесу в закладах вищої освіти. Окрема увага приділена формуванню мотиваційно-ціннісного ставлення здобувачів освіти до цифрової освіти й саморозвитку в цифровому середовищі. Особливу увагу зосереджено на інтеграції цифрових платформ у професійну підготовку, розвитку критичного мислення та цифрової грамотності. Виявлено значення адаптивності, самостійності й міждисциплінарного підходу як базових чинників ефективної підготовки. Результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення освітніх програм, методичного забезпечення та професійного розвитку майбутніх інженерів-педагогів. Також проаналізовано бар’єри, що перешкоджають цифровій трансформації освіти, зокрема низький рівень ІКТ-компетентності здобувачів освіти й викладачів. Наголошено на важливості системної підтримки цифровізації з боку закладу вищої освіти та впровадження практикоорієнтованих завдань. | en_US |
dc.publisher | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025. | en_US |
dc.subject | цифрове середовище | en_US |
dc.subject | цифровізація | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | цифрова освіта | en_US |
dc.subject | digital environment | en_US |
dc.subject | digitalization | en_US |
dc.subject | professional activity | en_US |
dc.subject | digital education | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ | en_US |
dc.title.alternative | Features of formation of readiness of future engineer-educators for professional activity in the digital environment | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | Особливості формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності в цифровому середовищі | 317.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.