Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5796
Назва: | ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «КОСМЕТОЛОГІЯ» У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ» ТА ЗАСТОСУВАННЯ ЇЇ НА ПРАКТИЦІ |
Інші назви: | Development of professional competence in graduates majoring in “COSMETOLOGY” through the study and practical application of the discipline “Ukrainian Language for Professional Purposes” |
Автори: | Личук, С. В. |
Ключові слова: | освітньо-професійна програма косметологія фахова українська мова мовна компетентність професійна діяльність educational and professional program cosmetology professional Ukrainian language language competence professional activity |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025. |
Бібліографічний опис: | Личук С. В. Формування професійної компетенції здобувачів спеціальності «Косметологія» у процесі вивчення дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» та застосування її на практиці / С. В. Личук // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С.104-109. |
Короткий огляд (реферат): | У сучасну добу глобалізації вкрай важливим для будь-якого дискурсу є його функціонування в різних мовних середовищах, і косметологічний дискурс не є винятком. Термінологія як основний компонент фахової мови обмеженої сфери спілкування, косметології та естетичної медицини перебуває у стані безперервного розвитку, пристосовуючись до умов глобалізованого світу. Концептосфера цієї галузі та відповідна номінативна система активно формуються, вирізняючись серед загальної медичної термінології та посідаючи чільне місце серед суміжних напрямів. Потреба у фахівцях цієї галузі постійно зростає, що зумовлена доступністю косметичних засобів і процедур, активним розповсюдженням продукції вітчизняних та міжнародних компаній. Метою цього дослідження є висвітлення значення теоретичних і практичних засад та їхньої ролі в удосконаленні знань студентів з дисципліни «Українська мова за професійним спілкуванням», студіювання особливостей фахової мови, формування мовленнєвої компетентності, здатних застосовувати набуті мовленнєві навички у процесі навчання й подальшій професійній діяльності. Під час навчання використовуються різні методи навчання: комунікативний, евристичний, дослідницький, контекстний та інші. Пріоритетом є підготовка висококваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців на загально- національному та міжнародному ринку праці, які поєднують високий рівень громадянських, моральних і духовних якостей, володіють сучасним інноваційним клінічним мисленням та необхідними інтегральними, загальними і спеціальними компетентностями для ефективного виконання широкого спектра косметологічних процедур. Головним завданням косметології є забезпечення професійно орієнтованої підготовки здобувача вищої освіти ступеня бакалавра шляхом надання необхідного обсягу загальних і спеціальних знань, умінь і навичок, а також уміння ефективно здійснювати клінічну, реабілітаційну, профілактичну, інформаційно-просвітницьку та управлінську діяльність і належним чином оцінювати ризики впливу шкідливих чинників на розвиток поширених захворювань у сфері косметології. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5796 |
Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | Формування професійної компетенції здобувачів спеціальності «Косметологія» у процесі вивчення дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» та застосування її на практиці | 314.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.