Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5797| Назва: | ОСМИСЛЕННЯ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ У ФІЛОСОФСЬКОМУ КОНТЕКСТІ Й СУЧАСНОМУ ЦИФРОВОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ | 
| Інші назви: | Understanding historical education in the philosophical context and the modern digital educational environment | 
| Автори: | Левицький, В. О. Радинський, С. В. Радинська, С. С. | 
| Ключові слова: | історична освіта філософія педагогіка освітнє середовище педагогічна практика інформаційна цивілізація цифровізація historical education philosophy pedagogy educational environment pedagogical practices information civilization digitalization | 
| Дата публікації: | 2025 | 
| Видавництво: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025. | 
| Бібліографічний опис: | Осмислення історичної освіти у філософському контексті й сучасному цифровому освітньому середовищі / В. О. Левицький, С. В. Радинський, С. С. Радинська // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 91-97. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті осмислюється історична освіта у філософському контексті, аналізуються визначення предмета дослідження філософії освіти в контексті її адаптації до сучасного цифрового освітнього середовища та придатності до застосування в історичних дослідженнях філософії педагогічної думки минулого. Актуалізується проблема відповідності теоретико-методологічних і світоглядних засад історичної освіти до сучасних етнокультурних і соціальних викликів, що й виокремило філософське осмислення історичної освіти в особливу сферу пізнання. Досліджується становлення філософського розуміння історії, історичної освіти. Використовуючи філософський аналіз історичної освіти, показано, що вона залежить не лише від наукового, технологічного, культурного станів розвитку суспільства, а й через свій теоретико-методологічний апарат від реалізації усталених філософських парадигм у різних педагогічних практиках. Виокремлюються такі проблеми історичної освіти, як трансформація її в складну спеціалізовану систему, котрій притаманні власні закономірності функціонування й розвитку; універсалізація історичної освіти, що викликана потребами суспільства й особистості в постійній модернізації наукових знань; посилення кризи історичної освіти, що виражається в різних підходах до її методології, трактування, неприйняття її результатів й у розриві між рівнем підготовки спеціалістів-істориків і потребами сучасного цифрового глобалізованого суспільства. Указано на необхідність формування філософського погляду на історичну освіту як на особливу дослідницьку галузь громадянської освіти з огляду на прогрес у суспільстві та змінне місце людини в ньому, адже освіта не є відокремленою сферою життя суспільства; інституції освіти постійно диверсифікуються й об’єднуються водночас. Розглянуто основні наукові пріоритети історичної освіти як галузі людського знання в умовах цифрового середовища. Запропоновано теоретико-методологічні й практичні підходи до організації дистанційного навчання історії й використання інтерактивних методів, виокремлено методичний підхід щодо використання імерсійних цифрових технологій під час застосування інновацій у діяльності освітніх закладів. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5797 | 
| Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 15.pdf | Осмислення історичної освіти у філософському контексті й сучасному цифровому освітньому середовищі | 324.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
