Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5798
Назва: ДИТЯЧИЙ ПСИХОАНАЛІЗ АННИ ФРОЙД: ІСТОРИЧНИЙ ПОГЛЯД І СУЧАСНІ УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ
Інші назви: Anna Freud’s Child Psychoanalysis: Historical Perspective and Modern Ukrainian Realities
Автори: Лазарєв, О. М.
Тітов, І. Г.
Ключові слова: Анна Фройд
резильєнтність
дитяча травма
психоаналіз
психологічний захист
дитяча психотерапія
ментальне здоров’я дітей
Anna Freud
resilience
childhood trauma
psychoanalysis
psychological defense
child psychotherapy
children’s mental health
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.
Бібліографічний опис: Дитячий психоаналіз Анни Фройд: історичний погляд і сучасні українські реалії / О. М. Лазарєв, І. Г. Тітов // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 86-90.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується актуальність психоаналітичних концепцій Анни Фройд, зокрема її внесок у дитячий психоаналіз та егопсихологію з огляду на сучасні українські реалії. Розглянуто професійний доробок британської вченої, практичні методи дитячої психотерапії та поглиблене розуміння механізмів ментального захисту. Спираючись на фундаментальні праці А. Фройд, автори статті розглядають психологічні механізми адаптації, травматизації та резильєнтності, що є критично важливими для розуміння потреб українських дітей, які переживають негативний вплив військових дій. Особлива увага приділяється таким аспектам, як вплив розлуки з батьками, втрата почуття безпеки, реакції на травматичні події та довгострокові наслідки війни для психологічного розвитку дитини. У дослідженні підкреслюється виняткове значення спадщини А. Фройд для розробки ефективних стратегій психологічної допомоги та реабілітації. За допомогою теоретичного аналізу праць А. Фройд обґрунтовано практичну релевантність концепцій для української психологічної практики, виходячи з потреб сьогодення. Теоретичні положення та практичні методи, створені під час Другої світової війни, допомагають усвідомити масштаби проблем і визначити пріоритетні напрями роботи сучасних українських психологів у розробці ефективних стратегій допомоги та підтримки дітей. Доведено, що методи психоаналізу А. Фройд можуть слугувати методологічною основою для подальших досліджень у галузі дитячої психотерапії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5798
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdfДитячий психоаналіз Анни Фройд: історичний погляд і сучасні українські реалії314.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.