Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛазарєв, О. М.-
dc.contributor.authorТітов, І. Г.-
dc.date.accessioned2025-09-10T12:43:11Z-
dc.date.available2025-09-10T12:43:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДитячий психоаналіз Анни Фройд: історичний погляд і сучасні українські реалії / О. М. Лазарєв, І. Г. Тітов // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 86-90.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5798-
dc.description.abstractУ статті аналізується актуальність психоаналітичних концепцій Анни Фройд, зокрема її внесок у дитячий психоаналіз та егопсихологію з огляду на сучасні українські реалії. Розглянуто професійний доробок британської вченої, практичні методи дитячої психотерапії та поглиблене розуміння механізмів ментального захисту. Спираючись на фундаментальні праці А. Фройд, автори статті розглядають психологічні механізми адаптації, травматизації та резильєнтності, що є критично важливими для розуміння потреб українських дітей, які переживають негативний вплив військових дій. Особлива увага приділяється таким аспектам, як вплив розлуки з батьками, втрата почуття безпеки, реакції на травматичні події та довгострокові наслідки війни для психологічного розвитку дитини. У дослідженні підкреслюється виняткове значення спадщини А. Фройд для розробки ефективних стратегій психологічної допомоги та реабілітації. За допомогою теоретичного аналізу праць А. Фройд обґрунтовано практичну релевантність концепцій для української психологічної практики, виходячи з потреб сьогодення. Теоретичні положення та практичні методи, створені під час Другої світової війни, допомагають усвідомити масштаби проблем і визначити пріоритетні напрями роботи сучасних українських психологів у розробці ефективних стратегій допомоги та підтримки дітей. Доведено, що методи психоаналізу А. Фройд можуть слугувати методологічною основою для подальших досліджень у галузі дитячої психотерапії.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectАнна Фройдen_US
dc.subjectрезильєнтністьen_US
dc.subjectдитяча травмаen_US
dc.subjectпсихоаналізen_US
dc.subjectпсихологічний захистen_US
dc.subjectдитяча психотерапіяen_US
dc.subjectментальне здоров’я дітейen_US
dc.subjectAnna Freuden_US
dc.subjectresilienceen_US
dc.subjectchildhood traumaen_US
dc.subjectpsychoanalysisen_US
dc.subjectpsychological defenseen_US
dc.subjectchild psychotherapyen_US
dc.subjectchildren’s mental healthen_US
dc.titleДИТЯЧИЙ ПСИХОАНАЛІЗ АННИ ФРОЙД: ІСТОРИЧНИЙ ПОГЛЯД І СУЧАСНІ УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇen_US
dc.title.alternativeAnna Freud’s Child Psychoanalysis: Historical Perspective and Modern Ukrainian Realitiesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdfДитячий психоаналіз Анни Фройд: історичний погляд і сучасні українські реалії314.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.