Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5799
Title: ТРАНСФОРМАЦІЯ ГЕНДЕРНОЇ ПАРАДИГМИ ШКІЛЬНИЦТВА УКРАЇНИ Й АВСТРІЇ: ІСТОРИКО-КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ (ДРУГА ПОЛОВИНА XX – ПОЧАТОК XXI СТОЛІТТЯ)
Other Titles: Transformation of the gender paradigm of schooling in Ukraine and Austria: historical and comparative analysis (second half of the XXth – beginning of the XXIth centuries)
Authors: Куцюк, Д. Ю.
Keywords: шкільна освіта
гендерний підхід
учнівська молодь
освітня система
історикокомпаративний аналіз
school education
gender approach
student youth
education system
historical and comparative analysis
Issue Date: 2025
Publisher: Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.
Citation: Куцюк Д. Ю. Трансформація гендерної парадигми шкільництва України й Австрії: історико-компаративний аналіз (друга половина XX – початок XXI століття) / Д. Ю. Куцюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 76-85.
Abstract: У статті представлено результати історико-компаративного аналізу трансформації гендерної парадигми системи шкільної освіти України й Австрії впродовж другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Простежено особливості генези гендерної освіти учнівської молоді як педагогічного феномена в контексті суспільно-політичних та історичних змін, а також освітніх реформ в обох країнах. Вивчено нормативно-правові акти України й Австрії, які забезпечують реалізацію гендерних підходів у шкільній практиці, зокрема державні освітні стандарти, міжнародні документи та рекомендації міністерств освіти. Досліджено специфіку впровадження гендерно-чутливих підходів у зміст шкільної освіти, структуру навчальних програм і підручників, фахову підготовку вчителів у зазначених країнах.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5799
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdfТрансформація гендерної парадигми шкільництва України й Австрії: історико-компаративний аналіз (друга половина XX – початок XXI століття)339.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.