Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5799
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куцюк, Д. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-10T12:51:59Z | - |
dc.date.available | 2025-09-10T12:51:59Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Куцюк Д. Ю. Трансформація гендерної парадигми шкільництва України й Австрії: історико-компаративний аналіз (друга половина XX – початок XXI століття) / Д. Ю. Куцюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 76-85. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5799 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати історико-компаративного аналізу трансформації гендерної парадигми системи шкільної освіти України й Австрії впродовж другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Простежено особливості генези гендерної освіти учнівської молоді як педагогічного феномена в контексті суспільно-політичних та історичних змін, а також освітніх реформ в обох країнах. Вивчено нормативно-правові акти України й Австрії, які забезпечують реалізацію гендерних підходів у шкільній практиці, зокрема державні освітні стандарти, міжнародні документи та рекомендації міністерств освіти. Досліджено специфіку впровадження гендерно-чутливих підходів у зміст шкільної освіти, структуру навчальних програм і підручників, фахову підготовку вчителів у зазначених країнах. | en_US |
dc.publisher | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025. | en_US |
dc.subject | шкільна освіта | en_US |
dc.subject | гендерний підхід | en_US |
dc.subject | учнівська молодь | en_US |
dc.subject | освітня система | en_US |
dc.subject | історикокомпаративний аналіз | en_US |
dc.subject | school education | en_US |
dc.subject | gender approach | en_US |
dc.subject | student youth | en_US |
dc.subject | education system | en_US |
dc.subject | historical and comparative analysis | en_US |
dc.title | ТРАНСФОРМАЦІЯ ГЕНДЕРНОЇ ПАРАДИГМИ ШКІЛЬНИЦТВА УКРАЇНИ Й АВСТРІЇ: ІСТОРИКО-КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ (ДРУГА ПОЛОВИНА XX – ПОЧАТОК XXI СТОЛІТТЯ) | en_US |
dc.title.alternative | Transformation of the gender paradigm of schooling in Ukraine and Austria: historical and comparative analysis (second half of the XXth – beginning of the XXIth centuries) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | Трансформація гендерної парадигми шкільництва України й Австрії: історико-компаративний аналіз (друга половина XX – початок XXI століття) | 339.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.