Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуцюк, Д. Ю.-
dc.date.accessioned2025-09-10T12:51:59Z-
dc.date.available2025-09-10T12:51:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКуцюк Д. Ю. Трансформація гендерної парадигми шкільництва України й Австрії: історико-компаративний аналіз (друга половина XX – початок XXI століття) / Д. Ю. Куцюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 76-85.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5799-
dc.description.abstractУ статті представлено результати історико-компаративного аналізу трансформації гендерної парадигми системи шкільної освіти України й Австрії впродовж другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Простежено особливості генези гендерної освіти учнівської молоді як педагогічного феномена в контексті суспільно-політичних та історичних змін, а також освітніх реформ в обох країнах. Вивчено нормативно-правові акти України й Австрії, які забезпечують реалізацію гендерних підходів у шкільній практиці, зокрема державні освітні стандарти, міжнародні документи та рекомендації міністерств освіти. Досліджено специфіку впровадження гендерно-чутливих підходів у зміст шкільної освіти, структуру навчальних програм і підручників, фахову підготовку вчителів у зазначених країнах.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectшкільна освітаen_US
dc.subjectгендерний підхідen_US
dc.subjectучнівська молодьen_US
dc.subjectосвітня системаen_US
dc.subjectісторикокомпаративний аналізen_US
dc.subjectschool educationen_US
dc.subjectgender approachen_US
dc.subjectstudent youthen_US
dc.subjecteducation systemen_US
dc.subjecthistorical and comparative analysisen_US
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ ГЕНДЕРНОЇ ПАРАДИГМИ ШКІЛЬНИЦТВА УКРАЇНИ Й АВСТРІЇ: ІСТОРИКО-КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ (ДРУГА ПОЛОВИНА XX – ПОЧАТОК XXI СТОЛІТТЯ)en_US
dc.title.alternativeTransformation of the gender paradigm of schooling in Ukraine and Austria: historical and comparative analysis (second half of the XXth – beginning of the XXIth centuries)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdfТрансформація гендерної парадигми шкільництва України й Австрії: історико-компаративний аналіз (друга половина XX – початок XXI століття)339.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.