Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5800
Назва: ПЕДАГОГІКА ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
Інші назви: Pedagogy of personcentered interaction in the training of future specialists in physical culture and sports
Автори: Княжева, І. А.
Койчева, Т. І.
Кинєва, П. П.
Ноздрова, О. П.
Ключові слова: особистісно-орієнтована взаємодія
підготовка майбутніх фахівців з фізич- ної культури та спорту
індивідуально-гуманістичний підхід
прийоми
методи
принципи суб’єкт-суб’єктної взаємодії
інноваційні технології
формування здорового способу життя
самовизначення й саморозвиток
person-centered interaction
training of future specialists in physical education and sports
individual and humanistic approach
techniques
methods
principles of subject-subject interaction
innovative technologies
forming a healthy lifestyle
self-determination and self-development
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.
Бібліографічний опис: Педагогіка особистісно-орієнтованої взаємодії в підготовці майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту / І. А. Княжева, Т. І. Койчева, П. П. Кинєва та ін. // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 68-75.
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано особистісно-орієнтовану взаємодію у вихованні й навчанні особистості дитини. Визначено, що фізична культура розглядається як базова частина загальнолюдської культури й володіє величезним потенціалом у формуванні всебічно розвиненої особистості. Зазначено, що в умовах реформування системи освіти України в контексті євроінтеграції нові вимоги часу детермінують необхідність підготовки покоління майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту, здатних швидко й адекватно реагувати на виклики суспільства, бути всебічно розвиненими, творчо активними, професійно компетентними й мати гуманний орієнтир у ставленні до учня. Особистісна парадигма виховання й навчання характеризується гуманістичним контекстом, що передбачає гуманну позицію самого педагога у виховному процесі. Це зумовлює суб’єкт-суб’єктну взаємодію виховних відносин. Визнаючи учня суб’єктом виховання, декларуючи його суб’єкт-орієнтовану позицію в педагогічній взаємодії, проаналізували погляди науковців на проблему підготовки в майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту індивідуально-гуманістичного підходу на основі домінанти особистісно-орієнтованого виховання до особистості дитини, розгляду її як складної самоорганізованої системи; визнання унікальності, неповторності, самоцінності кожної особистості і траєкторії її розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5800
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdfПедагогіка особистісно-орієнтованої взаємодії в підготовці майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту347.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.