Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКняжева, І. А.-
dc.contributor.authorКойчева, Т. І.-
dc.contributor.authorКинєва, П. П.-
dc.contributor.authorНоздрова, О. П.-
dc.date.accessioned2025-09-10T12:59:21Z-
dc.date.available2025-09-10T12:59:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПедагогіка особистісно-орієнтованої взаємодії в підготовці майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту / І. А. Княжева, Т. І. Койчева, П. П. Кинєва та ін. // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 68-75.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5800-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано особистісно-орієнтовану взаємодію у вихованні й навчанні особистості дитини. Визначено, що фізична культура розглядається як базова частина загальнолюдської культури й володіє величезним потенціалом у формуванні всебічно розвиненої особистості. Зазначено, що в умовах реформування системи освіти України в контексті євроінтеграції нові вимоги часу детермінують необхідність підготовки покоління майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту, здатних швидко й адекватно реагувати на виклики суспільства, бути всебічно розвиненими, творчо активними, професійно компетентними й мати гуманний орієнтир у ставленні до учня. Особистісна парадигма виховання й навчання характеризується гуманістичним контекстом, що передбачає гуманну позицію самого педагога у виховному процесі. Це зумовлює суб’єкт-суб’єктну взаємодію виховних відносин. Визнаючи учня суб’єктом виховання, декларуючи його суб’єкт-орієнтовану позицію в педагогічній взаємодії, проаналізували погляди науковців на проблему підготовки в майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту індивідуально-гуманістичного підходу на основі домінанти особистісно-орієнтованого виховання до особистості дитини, розгляду її як складної самоорганізованої системи; визнання унікальності, неповторності, самоцінності кожної особистості і траєкторії її розвитку.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectособистісно-орієнтована взаємодіяen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх фахівців з фізич- ної культури та спортуen_US
dc.subjectіндивідуально-гуманістичний підхідen_US
dc.subjectприйомиen_US
dc.subjectметодиen_US
dc.subjectпринципи суб’єкт-суб’єктної взаємодіїen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectформування здорового способу життяen_US
dc.subjectсамовизначення й саморозвитокen_US
dc.subjectperson-centered interactionen_US
dc.subjecttraining of future specialists in physical education and sportsen_US
dc.subjectindividual and humanistic approachen_US
dc.subjecttechniquesen_US
dc.subjectmethodsen_US
dc.subjectprinciples of subject-subject interactionen_US
dc.subjectinnovative technologiesen_US
dc.subjectforming a healthy lifestyleen_US
dc.subjectself-determination and self-developmenten_US
dc.titleПЕДАГОГІКА ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУen_US
dc.title.alternativePedagogy of personcentered interaction in the training of future specialists in physical culture and sportsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdfПедагогіка особистісно-орієнтованої взаємодії в підготовці майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту347.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.