Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДроботько, І. Д.-
dc.date.accessioned2025-09-11T06:56:24Z-
dc.date.available2025-09-11T06:56:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДроботько І. Д. Формування цінності здорового способу життя в майбутніх студентів-психологів як чинника їхнього суб’єктивного благополуччя / І. Д. Дроботько // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 56-61.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5802-
dc.description.abstractУ статті розглядається взаємозв’язок між здоровим способом життя, ціннісним ставленням до здоров’я та суб’єктивним благополуччям студентів, які здобувають освіту за спеціальністю «Психологія». Увага зосереджена на важливості розвитку культури турботи про себе в процесі професійного становлення майбутніх психологів, особливо в умовах соціальної нестабільності й війни. Теоретично обґрунтовано, що здоров’я – не лише біологічна категорія, а й психологічний, соціальний і ціннісний феномен, який безпосередньо впливає на професійну стійкість, здатність до емпатії й ефективну допомогу іншим. Емпіричне дослідження охопило 60 студентів 1–2 курсів, які навчаються за спеціальністю «Психологія» в ПВНЗ «Європейський університет». Проведено опитування за такими психодіагностичними методиками, як SF-36 (Дж. Е. Вар) і «Шкала суб’єктивного благополуччя» (Ж. Перуе-Баду). Отримані результати продемонстрували наявність статистично значущого зв’язку між рівнем емоційної врівноваженості, позитивним ставленням до здоров’я, показниками психічного здоров’я й суб’єктивного благополуччя. Зроблено висновок про необхідність системного включення теми збереження й підтримки здоров’я в зміст професійної підготовки психологів. Запропоновано низку заходів, які можна запровадити в рамках освітнього процесу задля формування в студентів-психологів внутрішньої цінності турботи про себе як основи професійної стійкості, зокрема введення психогігієни як обов’язкової навчальної дисципліни, інтеграція практик самодослідження й самопідтримки, проведення тренінгів і групових занять на тему здорового способу життя, запровадження менторських програм тощо. Обґрунтовано, що формування відповідального ставлення до власного здоров’я є важливим складником становлення психолога як стійкої, зрілої та ефективної особистості.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectстуденти-психологиen_US
dc.subjectблагополуччяen_US
dc.subjectпсихогігієнаen_US
dc.subjectосвітні практикиen_US
dc.subjecthealthy lifestyleen_US
dc.subjectpsychology studentsen_US
dc.subjectwell-beingen_US
dc.subjectpsychohygieneen_US
dc.subjecteducational practicesen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ЦІННОСТІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В МАЙБУТНІХ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЯК ЧИННИКА ЇХНЬОГО СУБ’ЄКТИВНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯen_US
dc.title.alternativeFormation of the value of a healthy lifestyle in future psychology students as a factor of their subjective well-beingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdfФормування цінності здорового способу життя в майбутніх студентів-психологів як чинника їхнього суб’єктивного благополуччя317.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.