Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5806
Назва: | МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ 7–9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
Інші назви: | Methods of forming key competences of students in grades 7–9 in the process of learning English |
Автори: | Горошкін, І. О. |
Ключові слова: | ключові компетентності методи формування ключових компетентностей учні 7–9 класів англійська мова ігрові методи метод проєктів key competencies methods of forming key competencies students in grades 7–9 English game methods project method |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025. |
Бібліографічний опис: | Горошкін І. О. Методи формування ключових компетентностей учнів 7–9 класів у процесі навчання англійської мови / І. О. Горошкін // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 30-35. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено й охарактеризовано ефективні методи формування ключових компетентностей учнів у процесі навчання англійської мови в 7–9 класах. Акцентовано, що компетентнісний підхід передбачає поєднання традиційних методів, спрямованих здебільшого на засвоєння знань, та інноваційних методів і прийомів навчання, що дають змогу зробити навчання не тільки цікавим, а й життєво значущим для учнів. Інноваційні методи визначено як методи, спрямовані на розвиток особистості учня, активізацію його пізнавальної діяльності, самостійності, умінь працювати в команді, розвиток критичного мислення, творчості, предметної й ключових компетентностей. Схарактеризовано ігрові методи, до яких уналежнено методи навчання англійської мови, що передбачають використання ігор для активізації пізнавальної діяльності, розвитку комунікативних умінь, формування предметної й ключових компетентностей учнів. Наголошено на важливості комунікативних ігор, спрямованих на формування ключових компетентностей учнів шляхом моделювання в освітньому процесі ситуацій, максимально наближених до життєвих, коли використання англійської мови стає необхідним для досягнення ігрової мети. Ігрові методи виконують мотиваційну функцію, оскільки роблять навчання цікавішим, що підвищує інтерес учнів. Обґрунтовано, що в процесі гри учні швидше й міцніше засвоюють нову лексику, граматичні конструкції, оскільки їх застосовують у діяльності, а не тільки в теорії. Значна частина ігор спрямована на розвиток діалогічного мовлення учнів, оскільки говоріння відбувається в умовах, наближених до життєвих. Висвітлено дидактичний потенціал методу проєктів, який розвиває в учнів уміння працювати разом, готовність до взаємодопомоги, формує почуття відповідальності за кінцевий результат. Наведено тематику проєктів, спрямованих на формування одинадцятьох ключових компетентностей, описано кілька проєктів для більш докладного ознайомлення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5806 |
Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | Методи формування ключових компетентностей учнів 7–9 класів у процесі навчання англійської мови | 316.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.