Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорошкін, І. О.-
dc.date.accessioned2025-09-11T07:41:11Z-
dc.date.available2025-09-11T07:41:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГорошкін І. О. Методи формування ключових компетентностей учнів 7–9 класів у процесі навчання англійської мови / І. О. Горошкін // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 30-35.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5806-
dc.description.abstractУ статті визначено й охарактеризовано ефективні методи формування ключових компетентностей учнів у процесі навчання англійської мови в 7–9 класах. Акцентовано, що компетентнісний підхід передбачає поєднання традиційних методів, спрямованих здебільшого на засвоєння знань, та інноваційних методів і прийомів навчання, що дають змогу зробити навчання не тільки цікавим, а й життєво значущим для учнів. Інноваційні методи визначено як методи, спрямовані на розвиток особистості учня, активізацію його пізнавальної діяльності, самостійності, умінь працювати в команді, розвиток критичного мислення, творчості, предметної й ключових компетентностей. Схарактеризовано ігрові методи, до яких уналежнено методи навчання англійської мови, що передбачають використання ігор для активізації пізнавальної діяльності, розвитку комунікативних умінь, формування предметної й ключових компетентностей учнів. Наголошено на важливості комунікативних ігор, спрямованих на формування ключових компетентностей учнів шляхом моделювання в освітньому процесі ситуацій, максимально наближених до життєвих, коли використання англійської мови стає необхідним для досягнення ігрової мети. Ігрові методи виконують мотиваційну функцію, оскільки роблять навчання цікавішим, що підвищує інтерес учнів. Обґрунтовано, що в процесі гри учні швидше й міцніше засвоюють нову лексику, граматичні конструкції, оскільки їх застосовують у діяльності, а не тільки в теорії. Значна частина ігор спрямована на розвиток діалогічного мовлення учнів, оскільки говоріння відбувається в умовах, наближених до життєвих. Висвітлено дидактичний потенціал методу проєктів, який розвиває в учнів уміння працювати разом, готовність до взаємодопомоги, формує почуття відповідальності за кінцевий результат. Наведено тематику проєктів, спрямованих на формування одинадцятьох ключових компетентностей, описано кілька проєктів для більш докладного ознайомлення.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectключові компетентностіen_US
dc.subjectметоди формування ключових компетентностейen_US
dc.subjectучні 7–9 класівen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectігрові методиen_US
dc.subjectметод проєктівen_US
dc.subjectkey competenciesen_US
dc.subjectmethods of forming key competenciesen_US
dc.subjectstudents in grades 7–9en_US
dc.subjectEnglishen_US
dc.subjectgame methodsen_US
dc.subjectproject methoden_US
dc.titleМЕТОДИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ 7–9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИen_US
dc.title.alternativeMethods of forming key competences of students in grades 7–9 in the process of learning Englishen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdfМетоди формування ключових компетентностей учнів 7–9 класів у процесі навчання англійської мови316.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.