Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВойтенко, В. О.-
dc.date.accessioned2025-09-11T07:45:34Z-
dc.date.available2025-09-11T07:45:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВойтенко В. О. Уроки професійного благополуччя: психоедукаційна програма для керівників підрозділів ЗВО / В. О. Войтенко // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 24-29.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5807-
dc.description.abstractУ статті представлено спеціальну психоедукаційну програму для керівників середньої ланки закладів вищої освіти, яка спрямована на розширення обізнаності й озброєння керівників спеціальними навичками для підтримки професійного благополуччя своїх працівників. Програму розроблено в межах мотиваційно-ціннісної моделі професійного благополуччя, згідно з якою професійне благополуччя розглядається як інтегрований стан, що формується у зв’язку з тим, наскільки в професійній діяльності реалізовано потреби особистості з урахуванням індивідуальних цінностей і смислів. Розуміючи прагнення працівників і створюючи сприятливе для їх реалізації середовище, керівники можуть сприяти формуванню культури, яка ставить професійне благополуччя в пріоритет і, таким чином, підвищує мотивацію кожного працівника та продуктивність організації загалом. Метою програми є забезпечення обізнаності керівників підрозділів у сфері психології професійного благополуччя, підвищення мотивації щодо сприяння професійному благополуччю працівників, формування компетентності у сфері підтримки й підвищення психологічного комфорту, продуктивності й задоволеності роботою підлеглих. Програма орієнтована на потреби працівників, тому пропонує дієві інструменти підвищення їх задоволеності різними аспектами професійної діяльності. Ефективна реалізація набутих компетентностей допоможе керівникам створити атмосферу психологічної безпеки й знизити рівень стресу, установити довірчі та якісні взаємини на роботі, покращити почуття спільності, розширити права й можливості працівників, упровадити практику визнання та вдячності, підвищити залученість у робочі процеси й, таким чином, сприяти підвищенню рівня професійного благополуччя працівників.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectпрофесійне благополуччяen_US
dc.subjectпсихоедукаційна програмаen_US
dc.subjectуправлінське лідерствоen_US
dc.subjectосвітні організаціїen_US
dc.subjectакадемічні працівникиen_US
dc.subjectprofessional well-beingen_US
dc.subjectpsychoeducational programen_US
dc.subjectmanagerial leadershipen_US
dc.subjecteducational organizationsen_US
dc.subjectacademic staffen_US
dc.titleУРОКИ ПРОФЕСІЙНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ: ПСИХОЕДУКАЦІЙНА ПРОГРАМА ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ПІДРОЗДІЛІВ ЗВОen_US
dc.title.alternativeLessons in professional well-being: psychoeducational program for heads of departments of higher education institutionsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdfУроки професійного благополуччя: психоедукаційна програма для керівників підрозділів ЗВО315.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.