Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5809
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бартків, О. С. | - |
dc.contributor.author | Антонюк, В. З. | - |
dc.contributor.author | Сільчук, А. М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-11T07:55:47Z | - |
dc.date.available | 2025-09-11T07:55:47Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Формування в майбутніх педагогів предметно-методичної компетентності / О. С. Бартків, В. З. Антонюк, А. М. Сільчук // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 7-14. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5809 | - |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми зумовлена модифікацією змісту професійної підготовки майбутніх педагогів відповідно до вимог Концепції Нової української школи та Професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої освіти. Мета статті полягає в обґрунтуванні змістового потенціалу педагогіки у формуванні предметно-методичної компетентності в майбутніх педагогів. Для реалізації мети вважаємо за необхідне розкрити такі завдання: 1) уточнити сутність предметно-методичної компетентності майбутніх педагогів і визначити її формування; 2) виявити змістовий потенціал освітнього компонента (далі ОК) «Педагогіка» у формуванні предметно-методичної компетентності в майбутніх педагогів. Предметно-методична компетентність потрактована як здатність майбутніх педагогів володіти колом компетенцій з предметної спеціальності й методикою відбору та використання змісту, методів, форм організації процесу навчання в закладах загальної середньої освіти й визнання цієї компетентності як особистісної цінності, без сформованості якої професійна діяльність буде не ефективною. Визначено структуру предметно-методичної компетентності, яка включає здатності відбирати й моделювати зміст, використовувати сучасні методи й технології навчання, здійснювати інтегроване навчання, формувати ціннісні ставлення здобувачів освіти й формувати їхні ключові компетентності. Відзначено значний змістовий потенціал освітнього компонента «Педагогіка» у формуванні предметно-методичної компетентності здобувачів педагогічних професій. Зазначено, що під час моделювання (мікровикладання) фрагментів уроків з предметної спеціальності в майбутніх педагогів формуються предметно-методичні здатності відбирати зміст, методи, засоби й форми організації навчання. | en_US |
dc.publisher | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025. | en_US |
dc.subject | майбутні педагоги | en_US |
dc.subject | предметно-методична компетентність | en_US |
dc.subject | предметна спеціальність | en_US |
dc.subject | освітній компонент «Педагогіка» | en_US |
dc.subject | зміст навчання | en_US |
dc.subject | методи навчання | en_US |
dc.subject | форми організації навчання | en_US |
dc.subject | future teachers | en_US |
dc.subject | subject-methodological competence | en_US |
dc.subject | subject specialty | en_US |
dc.subject | pedagogy, | en_US |
dc.subject | content of learning organization | en_US |
dc.subject | methods of learning organization | en_US |
dc.subject | forms of learning organization | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ | en_US |
dc.title.alternative | Formation of subject-methodological competence in future teachers | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | Формування в майбутніх педагогів предметно-методичної компетентності | 397.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.