Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБартків, О. С.-
dc.contributor.authorАнтонюк, В. З.-
dc.contributor.authorСільчук, А. М.-
dc.date.accessioned2025-09-11T07:55:47Z-
dc.date.available2025-09-11T07:55:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФормування в майбутніх педагогів предметно-методичної компетентності / О. С. Бартків, В. З. Антонюк, А. М. Сільчук // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 7-14.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5809-
dc.description.abstractАктуальність проблеми зумовлена модифікацією змісту професійної підготовки майбутніх педагогів відповідно до вимог Концепції Нової української школи та Професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої освіти. Мета статті полягає в обґрунтуванні змістового потенціалу педагогіки у формуванні предметно-методичної компетентності в майбутніх педагогів. Для реалізації мети вважаємо за необхідне розкрити такі завдання: 1) уточнити сутність предметно-методичної компетентності майбутніх педагогів і визначити її формування; 2) виявити змістовий потенціал освітнього компонента (далі ОК) «Педагогіка» у формуванні предметно-методичної компетентності в майбутніх педагогів. Предметно-методична компетентність потрактована як здатність майбутніх педагогів володіти колом компетенцій з предметної спеціальності й методикою відбору та використання змісту, методів, форм організації процесу навчання в закладах загальної середньої освіти й визнання цієї компетентності як особистісної цінності, без сформованості якої професійна діяльність буде не ефективною. Визначено структуру предметно-методичної компетентності, яка включає здатності відбирати й моделювати зміст, використовувати сучасні методи й технології навчання, здійснювати інтегроване навчання, формувати ціннісні ставлення здобувачів освіти й формувати їхні ключові компетентності. Відзначено значний змістовий потенціал освітнього компонента «Педагогіка» у формуванні предметно-методичної компетентності здобувачів педагогічних професій. Зазначено, що під час моделювання (мікровикладання) фрагментів уроків з предметної спеціальності в майбутніх педагогів формуються предметно-методичні здатності відбирати зміст, методи, засоби й форми організації навчання.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectмайбутні педагогиen_US
dc.subjectпредметно-методична компетентністьen_US
dc.subjectпредметна спеціальністьen_US
dc.subjectосвітній компонент «Педагогіка»en_US
dc.subjectзміст навчанняen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.subjectформи організації навчанняen_US
dc.subjectfuture teachersen_US
dc.subjectsubject-methodological competenceen_US
dc.subjectsubject specialtyen_US
dc.subjectpedagogy,en_US
dc.subjectcontent of learning organizationen_US
dc.subjectmethods of learning organizationen_US
dc.subjectforms of learning organizationen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІen_US
dc.title.alternativeFormation of subject-methodological competence in future teachersen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdfФормування в майбутніх педагогів предметно-методичної компетентності397.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.