Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5819
Назва: СТАН НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ В УКРАЇНСЬКИХ ПЕНІТЕНЦІАРНИХ УСТАНОВАХ І НАУКОВА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Автори: Бадьора, С.
Ключові слова: навчально-виховна робота
неповнолітні
девіанти
кримінально-виконавча система України
навчально-виховний процес
виховання
фізичне виховання
ПТУ
пенітенціарні установи
девіантна поведінка
робота з засудженними
Кримінальний кодекс України
Дата публікації: 2008
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Бадьора С. Стан навчально-виховної роботи в українських пенітенціарних установах і наукова організація навчально-виховного процесу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 296-303.
Короткий огляд (реферат): Курс України на створення правової держави, у якій би повністю забезпечувалися права людини, а також реформування кримінально-виконавчої системи України, що розпочалося 1991 року, як і всієї системи освіти, на порядок денний ставить вимогу підвищення ефективності педагогічних досліджень з проблем девіантної поведінки неповнолітніх, адже ця галузь педагогічної науки для формування підвалин майбутнього українського суспільства має над- звичайно важливе значення. В особливих зв’язках згадана проблема перебуває з необхідністю удосконалення діяльності пенітенціарних установ, яке передбачає насамперед значне поліпшення рівня професійної підготовки співробітників відповідних режимних закладів, оволодіння ними ґрунтовними знаннями педагогічних закономірностей, принципів, засобів і методів впливу на неповнолітніх девіантів, знання вікових та індивідуально-психологічних особливостей вихованців тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5819
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008. Вип. 7-294-301.pdfСтан навчально-виховної роботи в українських пенітенціарних установах і наукова організація навчально-виховного процесу193.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.