Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5822
Title: | СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО САЙТА ПО СОЦІОЛОГІЇ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ |
Authors: | Суховецький, І. О. Пилипюк, Н. М. Джунь, Й. В. |
Keywords: | інформаційне середовище інформаційно-навчальна система інформаційно-учбове поле програмний продукт гіпертекст |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Суховецький І. О., Пилипюк Н. М., Джунь Й. В. Створення освітнього сайта по соціології: реалії і перспективи. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 281-286. |
Abstract: | В статті розглянута перспектива практичного використання телекомунікації! при викладанні соціальних наук. Необхідність загальнонаціональної ініціативи щодо впровадження нової моделі освіти, адекватної соціокультурній і політичній ситуації в Україні. Створення єдиного загальноосвітнього соціально-політичного інформаційного простору. Вирішення на міждержавному рівні технічних та правових аспектів доступу до електронних підручників та методичних збірок студентів та викладачів ВУЗів різних країн (України, Білорусії, Росії і т.д.). |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5822 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008. Вип. 7-279-284.pdf | Створення освітнього сайта по соціології: реалії і песпективи | 186.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.