Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5824
Назва: ОЦІНКА ОПТИМАЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПО СОЦІОЛОГІЇ, АДАПТОВАНИХ ДО СИСТЕМИ ECTS
Автори: Суховецький, І. О.
Джунь, Й. В.
Ключові слова: тестування
європейська освіта
надійність тестового завдання
ECTS
оцінювання
Дата публікації: 2008
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Суховецький І. О., Джунь Й. В. Оцінка оптимальних параметрів тестових завдань по соціології, адаптованих до системи ECTS. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 265-271.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті проблеми використання тестових завдань при перевірці знань студентів у відповідності з вимогами впровадження системи європейської освіти в Україні та запровадження шкали оцінювання ECTS. Визначені надійність тесту, як неможливість отримання позитивної оцінки ("відмінно”, “добре”, “задовільно”) при повній відсутності знань, та оптимальна кількість питань тестового завдання і альтернативних відповідей на питання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5824
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008. Вип. 7-263-269.pdfОцінка оптимальних параметрів тестових завдань по соціології, адаптованих до системи ECTS448.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.