Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5826
Title: | МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ СИСТЕМ РЕГУЛЯЦІЙНИХ СПОРУД НА ПРЯМО- І КРИВОЛІНІЙНИХ ДІЛЯНКАХ ГІРСЬКИХ РІЧОК |
Authors: | Щодро, О. Є. Напримерова, О. П. |
Keywords: | гірські річки поворот русел кінематика потоку відкладення берегозахисні споруди розмив берега річки траєкторія струмен гідравліка імітаційне моделювання епюри |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Щодро О. Є., Напримерова О. П. Моделювання роботи систем регуляційних споруд на прямо- і криволінійних ділянках гірських річок. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 253-259. |
Abstract: | Розглядаються результати дослідження структури потоку на ділянках поворотів русел з врахуванням впливу наносних відкладень на кінематику потоку та гранулометричного складу донних відкладень. Дається опис алгоритму та програми для здійснення розрахунків деформації русла з врахуванням впливу регуляційних споруд на структуру течій. Здійснено аналіз реалізованої моделі, на основі якого відмічено співпадіння з даними експериментів з косо розташованими напівзагатами, які суттєво перебудовують структуру течії. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5826 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008. Вип. 7-251-257.pdf | Моделювання роботи систем регуляційних споруд на прямо- і криволінійних ділянках гірських річок | 342.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.