Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5828
Title: | ПРОБЛЕМИ МОДЕЛЮВАННЯ НАДІЙНОСТІ СКЛАДНИХ ПРИРОДНО-ТЕХНІЧНИХ СИСТЕМ КАСКАДНОГО ТИПУ |
Authors: | Романчук, К. Г. Стефанишин, Д. В. |
Keywords: | сучасні інженерні споруди нейтралізація емерджентність теорії ризику СПТС каскадного типу |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Романчук К. Г., Стефанишин Д. В. Проблеми моделювання надійності складних природно-технічних систем каскадного типу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 244-248. |
Abstract: | Розглянуто деякі проблеми моделювання надійності складних природно- технічних систем каскадного типу з точки зору особливостей їх структури та функціонування. Запропоновано підхід до оцінки їх надійності на основі методів теорії ризику. Some problems of the reliability modeling of complicated nature-technical cascade systems according to peculiarities of their structure and work have been considered. An approach to the reliability assessment of these systems in frame of risk theory has been proposed. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5828 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008. Вип. 7-242-246.pdf | Проблеми моделювання надійності складних природно-технічних систем каскадного типу | 332.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.