Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛютюк, Ю. Г.-
dc.date.accessioned2025-09-12T07:27:15Z-
dc.date.available2025-09-12T07:27:15Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛотюк Ю. Г. Математичне моделювання інформаційних потоків в процесі навчання студентів ВНЗ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 235-239.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5830-
dc.description.abstractУ статті аналізується інформаційний освітній простір вищої школи, структури представлення наукового знання для найоптимальнішої передачі їх від викладача до студента, наводиться оптимальна структура електронного навчального посібника, розглядається рух інформаційних потоків у різних організаційних формах навчання у ВНЗ. In article is analyzed the information educational space of the higher school, structure of representation of scientific knowledge for optimum their transfers from the teacher up to the student, is resulted the optimum structure of the electronic manual, is considered movement of information streams in different organizational forms of training in a higher educational institution.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectінформаційні ресурсиen_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectінформаційне полеen_US
dc.subjectвища школаen_US
dc.subjectелектронний навчальний посібникen_US
dc.subjectінформаційні потокиen_US
dc.subjectВНЗen_US
dc.subjectпедагогічна наукаen_US
dc.subjectлабораторна роботаen_US
dc.titleМАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТОКІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008. Вип. 7-233-237.pdfМатематичне моделювання інформаційних потоків в процесі навчання студентів ВНЗ285.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.