Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5833Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кубай, О. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-09-12T07:45:14Z | - |
| dc.date.available | 2025-09-12T07:45:14Z | - |
| dc.date.issued | 2008 | - |
| dc.identifier.citation | Кубай О. В. Психолого-педагогічні особливості дистанційної освіти. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 220-225. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5833 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто деякі особливості дистанційного навчання, як різновиду сучасного активного навчального процесу, що використовує розвинуті інформаційно-педагогічні технології. Автор звертає увагу на психолого-педагогічний аспект проблеми, пов’язаної з особистісними психологічними характеристиками учасників навчального процесу. Some peculiarities of distance education as a kind of the modern educational process that uses developed information & pedagogical technologies were considered in the article. The author paid attention to psychological & pedagogical aspect of the problem connected with personality & psychological characteristics of the educational process participants. | en_US |
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | psychological characteristics | en_US |
| dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
| dc.subject | інформаційно-педагогічні технології | en_US |
| dc.subject | віртуальне навчальне середовище | en_US |
| dc.subject | Національна доктрина розвитку освіти | en_US |
| dc.subject | комунікативний бар’єр | en_US |
| dc.subject | самостійна робота | en_US |
| dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2008. Вип. 7-218-223.pdf | Психолого-педагогічні особливості дистанційної освіти | 221.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.