Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5836
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ОПЕРАЦІЙНИХ СИСТЕМ У КУРСІ ІНФОРМАТИКИ ВНЗ |
Authors: | Кондюк, О. В. |
Keywords: | операційні системи ОС Windows утиліт системний реєстр reg-файли інформація |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Кондюк О. В. Особливості вивчення операційних систем у курсі інформатики ВНЗ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 204-208. |
Abstract: | В даній статті розглядаються особливості вивчення курсу операційних систем у вищих навчальних закладах. Проводиться аналіз сучасного стану вивчення структури налаштувань ОС Windows (вивчення утиліт для налаштування) і вводиться нова методика вивчення структури налаштувань на основі розгляду системного реєстру. The features of studding operating systems in the high education are examined in this article. The analysis of the modern state of study Microsoft Windows system tuning structure is conducted. It is examined a preview for a new method of study structure of tuning on the basis of consideration system’s register. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5836 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008. Вип. 7-202-206.pdf | Особливості вивчення операційних систем у курсі інформатики ВНЗ | 337.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.