Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМальчик, М.-
dc.date.accessioned2025-09-15T09:13:45Z-
dc.date.available2025-09-15T09:13:45Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМальчик М. Реформування стратегії управління промисловими підприємствами на основі маркетингу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 97-100.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5856-
dc.description.abstractСтаття висвітлює проблеми реформування організаційних структур управління українських промислових підприємств, а також необхідність впровадження принципів маркетингу при створенні нових, удосконалених управлінських структур, які повинні орієнтуватися на вимоги ринку. The article covers the issues of the reform of organizational structures of management of Ukrainian industrial enterprises, as well as the necessity of using marketing rules in the process of organizing new, improved administrative structures, which should be oriented towards the market demands.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectреформуванняen_US
dc.subjectпромислові підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectвимоги ринкуen_US
dc.titleРЕФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008. Вип. 7-97-100.pdfРеформування стратегії управління промисловими підприємствами на основі маркетингу280.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.