Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5863
Title: ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Authors: Зелінський, О. М.
Keywords: маркетингові стратегії
маркетингові програми
стратегії росту
стратегія фірм
цінова політика
Issue Date: 2008
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Зелінський О. М. Особливості планування ринкової стратегії. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 54-59.
Abstract: Структура стратегічної маркетингової програми, основні напрямки маркетингової стратегії. Види стратегічних господарських підрозділів Базові стратегії росту фірми. Особливості стратегії малих, середніх та великих фірм
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5863
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008. Вип. 7-54-59.pdfОсобливості планування ринкової стратегії280.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.