Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5863
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Автори: Зелінський, О. М.
Ключові слова: маркетингові стратегії
маркетингові програми
стратегії росту
стратегія фірм
цінова політика
Дата публікації: 2008
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Зелінський О. М. Особливості планування ринкової стратегії. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 54-59.
Короткий огляд (реферат): Структура стратегічної маркетингової програми, основні напрямки маркетингової стратегії. Види стратегічних господарських підрозділів Базові стратегії росту фірми. Особливості стратегії малих, середніх та великих фірм
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5863
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008. Вип. 7-54-59.pdfОсобливості планування ринкової стратегії280.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.