Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5874
Title: ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ 6-го (НАЙВИЩОГО) РІВНЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: БАЛАНС ТРАДИЦІЙ ТА ІННОВАЦІЙ
Authors: Таланова, Ж.
Keywords: Болонський процес
доктор наук
доктор філософії
інновації
Лісабонська стратегія
Міжнародна стандартна класифікація освіти
модель
найвищий освітній рівень
традиції
третій цикл вищої освіти
Bologna process
Doctor of Philosophy
Doctor of Science
innovations
International Standard Classification of Education
Lisbon strategy
model
the highest education level
the third cycle of higher education
traditions
Issue Date: 2008
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Таланова Ж. Формування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 316-329.
Abstract: Формування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій. У статті аналізується глобальний, регіональний і національний контексти трансформації вищої школи, формування її найвищого (докторського) рівня в Україні. Аргументується, що запровадження третього циклу вітчизняної вищої освіти (за Болонською термінологією), або 6-го освітнього рівня (за визначенням МСКО), є доволі радикальним євроінтеграційним перетворенням, яке потребує врахування національного досвіду організації і функціонування освітньо- наукової сфери, а відтак збереження виправданих традицій та імплементації випробуваних інновацій. Відповідний перехідний період може відбуватися за двома моделями (сценаріями) - двоетапною докторською освітою або розмежуванням підготовки (кваліфікації") докторів філософії і докторів наук відповідно між освітньою та науковою сферами.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5874
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008. вип. 8-318-331.pdfФормування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій310.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.