Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5874
Назва: ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ 6-го (НАЙВИЩОГО) РІВНЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: БАЛАНС ТРАДИЦІЙ ТА ІННОВАЦІЙ
Автори: Таланова, Ж.
Ключові слова: Болонський процес
доктор наук
доктор філософії
інновації
Лісабонська стратегія
Міжнародна стандартна класифікація освіти
модель
найвищий освітній рівень
традиції
третій цикл вищої освіти
Bologna process
Doctor of Philosophy
Doctor of Science
innovations
International Standard Classification of Education
Lisbon strategy
model
the highest education level
the third cycle of higher education
traditions
Дата публікації: 2008
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Таланова Ж. Формування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 316-329.
Короткий огляд (реферат): Формування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій. У статті аналізується глобальний, регіональний і національний контексти трансформації вищої школи, формування її найвищого (докторського) рівня в Україні. Аргументується, що запровадження третього циклу вітчизняної вищої освіти (за Болонською термінологією), або 6-го освітнього рівня (за визначенням МСКО), є доволі радикальним євроінтеграційним перетворенням, яке потребує врахування національного досвіду організації і функціонування освітньо- наукової сфери, а відтак збереження виправданих традицій та імплементації випробуваних інновацій. Відповідний перехідний період може відбуватися за двома моделями (сценаріями) - двоетапною докторською освітою або розмежуванням підготовки (кваліфікації") докторів філософії і докторів наук відповідно між освітньою та науковою сферами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5874
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008. вип. 8-318-331.pdfФормування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій310.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.