Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5874
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаланова, Ж.-
dc.date.accessioned2025-09-16T12:07:21Z-
dc.date.available2025-09-16T12:07:21Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationТаланова Ж. Формування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 316-329.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5874-
dc.description.abstractФормування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій. У статті аналізується глобальний, регіональний і національний контексти трансформації вищої школи, формування її найвищого (докторського) рівня в Україні. Аргументується, що запровадження третього циклу вітчизняної вищої освіти (за Болонською термінологією), або 6-го освітнього рівня (за визначенням МСКО), є доволі радикальним євроінтеграційним перетворенням, яке потребує врахування національного досвіду організації і функціонування освітньо- наукової сфери, а відтак збереження виправданих традицій та імплементації випробуваних інновацій. Відповідний перехідний період може відбуватися за двома моделями (сценаріями) - двоетапною докторською освітою або розмежуванням підготовки (кваліфікації") докторів філософії і докторів наук відповідно між освітньою та науковою сферами.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectдоктор наукen_US
dc.subjectдоктор філософіїen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectЛісабонська стратегіяen_US
dc.subjectМіжнародна стандартна класифікація освітиen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectнайвищий освітній рівеньen_US
dc.subjectтрадиціїen_US
dc.subjectтретій цикл вищої освітиen_US
dc.subjectBologna processen_US
dc.subjectDoctor of Philosophyen_US
dc.subjectDoctor of Scienceen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectInternational Standard Classification of Educationen_US
dc.subjectLisbon strategyen_US
dc.subjectmodelen_US
dc.subjectthe highest education levelen_US
dc.subjectthe third cycle of higher educationen_US
dc.subjecttraditionsen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ 6-го (НАЙВИЩОГО) РІВНЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: БАЛАНС ТРАДИЦІЙ ТА ІННОВАЦІЙen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008. вип. 8-318-331.pdfФормування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій310.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.