Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5874Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Таланова, Ж. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-09-16T12:07:21Z | - |
| dc.date.available | 2025-09-16T12:07:21Z | - |
| dc.date.issued | 2008 | - |
| dc.identifier.citation | Таланова Ж. Формування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 316-329. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5874 | - |
| dc.description.abstract | Формування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій. У статті аналізується глобальний, регіональний і національний контексти трансформації вищої школи, формування її найвищого (докторського) рівня в Україні. Аргументується, що запровадження третього циклу вітчизняної вищої освіти (за Болонською термінологією), або 6-го освітнього рівня (за визначенням МСКО), є доволі радикальним євроінтеграційним перетворенням, яке потребує врахування національного досвіду організації і функціонування освітньо- наукової сфери, а відтак збереження виправданих традицій та імплементації випробуваних інновацій. Відповідний перехідний період може відбуватися за двома моделями (сценаріями) - двоетапною докторською освітою або розмежуванням підготовки (кваліфікації") докторів філософії і докторів наук відповідно між освітньою та науковою сферами. | en_US |
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | Болонський процес | en_US |
| dc.subject | доктор наук | en_US |
| dc.subject | доктор філософії | en_US |
| dc.subject | інновації | en_US |
| dc.subject | Лісабонська стратегія | en_US |
| dc.subject | Міжнародна стандартна класифікація освіти | en_US |
| dc.subject | модель | en_US |
| dc.subject | найвищий освітній рівень | en_US |
| dc.subject | традиції | en_US |
| dc.subject | третій цикл вищої освіти | en_US |
| dc.subject | Bologna process | en_US |
| dc.subject | Doctor of Philosophy | en_US |
| dc.subject | Doctor of Science | en_US |
| dc.subject | innovations | en_US |
| dc.subject | International Standard Classification of Education | en_US |
| dc.subject | Lisbon strategy | en_US |
| dc.subject | model | en_US |
| dc.subject | the highest education level | en_US |
| dc.subject | the third cycle of higher education | en_US |
| dc.subject | traditions | en_US |
| dc.title | ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ 6-го (НАЙВИЩОГО) РІВНЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: БАЛАНС ТРАДИЦІЙ ТА ІННОВАЦІЙ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2008. вип. 8-318-331.pdf | Формування моделі 6-го (найвищого) рівня освіти в Україні: баланс традицій та інновацій | 310.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.