Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5880
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Суровцева, Р. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-16T12:37:08Z | - |
dc.date.available | 2025-09-16T12:37:08Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Суровцева Р. Ф. Проблеми підвищення якості педагогічної освіти у ВНЗ відповідно до реалізації Болонської конвенції. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 267-282. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5880 | - |
dc.description.abstract | У статті автор робить акцент на підвищення ефективності навчальної, наукової і науково-методичної роботи щодо підвищення якості педагогічної освіти відповідно Болонської конвенції. Більш детальніше аналізується питання підготовки конкурентоздатних фахівців з урахуванням національно-регіональних потреб, включення всього колективу, у тому числі й студентів, в процес безперервного підвищення рівня якості освіти, а також характеризує такі форми навчального процесу у вищому навчальному закладі як навчальне заняття, самостійна робота, практична підготовка, контрольні вимірювання якості знань в системі кредитно-модульного навчання. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | якість освіти | en_US |
dc.subject | навчальний процес | en_US |
dc.subject | кредитно-модульне навчання | en_US |
dc.subject | традиційне навчання | en_US |
dc.subject | інноваційне навчання | en_US |
dc.subject | лекція | en_US |
dc.subject | самостійна робота | en_US |
dc.subject | практична підготовка | en_US |
dc.subject | quality of education | en_US |
dc.subject | educational process | en_US |
dc.subject | credit-module teaching | en_US |
dc.subject | traditional teaching | en_US |
dc.subject | innovative teaching | en_US |
dc.subject | lecture | en_US |
dc.subject | independent work | en_US |
dc.subject | practical preparation | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ВНЗ ВІДПОВІДНО ДО РЕАЛІЗАЦІЇ БОЛОНСЬКОЇ КОНВЕНЦІЇ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008. вип. 8-269-284.pdf | Проблеми підвищення якості педагогічної освіти у ВНЗ відповідно до реалізації Болонської конвенції | 316.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.