Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5890
Назва: БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС І ЯКІСТЬ ОСВІТИ
Автори: Лісова, С.
Ключові слова: система вищої освіти
Болонський процес
ЮНЕСКО
висока якість освіти
Національна система оцінки
ВНЗ
Дата публікації: 2008
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Лісова С. Болонський процес і якість освіти. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 194-198.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються складові якості освіти у світлі рішень Болонського процесу, окреслено завдання і перспективи розвитку сучасної системи вищої освіти. Component quality of the formation are analysed In article in light of the decisions Bolonskogo process, is marked tasks and prospects of the development of the modern system of the higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5890
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008. вип. 8-194-198.pdfБолонський процес і якість освіти187.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.