Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5891
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лещенко, Г. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-17T08:42:05Z | - |
dc.date.available | 2025-09-17T08:42:05Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Лещенко Г. Компетентнісний підхід до мовної освіти як умова євроінтеграції. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 184-193. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5891 | - |
dc.description.abstract | У статті порушена проблема впровадження компетентнісного підходу в мовну освіту України як однієї з умов входження до європейського освітнього простору. Цей підхід розглядається автором як нова парадигма результатів навчання. Основна увага приділяється визначенню статусу комунікативної компетенції та її складових, окресленню шляхів формування предметних, загальнопредметних та ключових компетенцій на уроках рідної мови в середній школі та у викладанні лінгвістичних дисциплін у ВНЗ різних типів. In the article the problem of introduction the competency approach in Ukrainian linguistic formation as one of the conditions to join to European educational space is described. This approach is examined by author as a new paradigm of studies results. Basic attention is devoted to status of communicative jurisdiction and its constituents, to the lineation of ways of object’s forming, general and key competencies on the Ukrainian language lessons at school and in teaching of linguistic disciplines in higher educational establishments of different types. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | competency approach | en_US |
dc.subject | studies results | en_US |
dc.subject | communicative jurisdiction | en_US |
dc.subject | key | en_US |
dc.subject | object | en_US |
dc.subject | and general competencies | en_US |
dc.subject | interactive studies methods | en_US |
dc.subject | self-development | en_US |
dc.subject | independent work | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | результати навчання | en_US |
dc.subject | комунікативна компетенція | en_US |
dc.subject | ключові | en_US |
dc.subject | предметні | en_US |
dc.subject | загальнопредметні компетенції | en_US |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | en_US |
dc.subject | саморозвиток | en_US |
dc.subject | самостійна робота | en_US |
dc.title | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО МОВНОЇ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2008. вип. 8-184-193.pdf | Компетентнісний підхід до мовної освіти як умова євроінтеграції | 220.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.