Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещенко, Г.-
dc.date.accessioned2025-09-17T08:42:05Z-
dc.date.available2025-09-17T08:42:05Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛещенко Г. Компетентнісний підхід до мовної освіти як умова євроінтеграції. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 184-193.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5891-
dc.description.abstractУ статті порушена проблема впровадження компетентнісного підходу в мовну освіту України як однієї з умов входження до європейського освітнього простору. Цей підхід розглядається автором як нова парадигма результатів навчання. Основна увага приділяється визначенню статусу комунікативної компетенції та її складових, окресленню шляхів формування предметних, загальнопредметних та ключових компетенцій на уроках рідної мови в середній школі та у викладанні лінгвістичних дисциплін у ВНЗ різних типів. In the article the problem of introduction the competency approach in Ukrainian linguistic formation as one of the conditions to join to European educational space is described. This approach is examined by author as a new paradigm of studies results. Basic attention is devoted to status of communicative jurisdiction and its constituents, to the lineation of ways of object’s forming, general and key competencies on the Ukrainian language lessons at school and in teaching of linguistic disciplines in higher educational establishments of different types.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectcompetency approachen_US
dc.subjectstudies resultsen_US
dc.subjectcommunicative jurisdictionen_US
dc.subjectkeyen_US
dc.subjectobjecten_US
dc.subjectand general competenciesen_US
dc.subjectinteractive studies methodsen_US
dc.subjectself-developmenten_US
dc.subjectindependent worken_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectрезультати навчанняen_US
dc.subjectкомунікативна компетенціяen_US
dc.subjectключовіen_US
dc.subjectпредметніen_US
dc.subjectзагальнопредметні компетенціїen_US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняen_US
dc.subjectсаморозвитокen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО МОВНОЇ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008. вип. 8-184-193.pdfКомпетентнісний підхід до мовної освіти як умова євроінтеграції220.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.