Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5893| Title: | САМОСТІЙНА РОБОТА У КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ |
| Authors: | Кукалець, М. В. |
| Keywords: | Болонський процес самостійна робота студенти висококваліфікований фахівець світовий ринок праці навчально-виховний процес |
| Issue Date: | 2008 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Кукалець М. В. Самостійна робота у контексті болонського процесу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 172-175. |
| Abstract: | У статті розкриваються питання організації самостійної роботи студента, як важливого чинника підготовки висококваліфікованого фахівця, здатного реалізуватися на світовому ринку праці. Проаналізовано досвід щодо організації самостійної роботи, визначено основні форми її реалізації у навчально-виховному процесі. The article deals with the organization of student’s individual work as an important factor in training of a highly qualified specialist who can realize himself at the world job market. The experience of individual work organization has been analyzed. The main forms of their realization in the educational process have been defined. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5893 |
| Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2008. вип. 8-172-175.pdf | Самостійна робота у контексті болонського процесу | 286.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.