Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5897
Title: | ЄВРОПЕЙСЬКІ ПОГЛЯДИ НА ЕВОЛЮЦІЮ ОСВІТНЬО-НАУКОВИХ КОМПЛЕКСІВ |
Authors: | Корсак, Ю. |
Keywords: | The European Union The Lisbon project high and nanotechnologies knowledge and sciences nanosociety Європейський Союз Лісабонський проект високі технології нанотехнології знання науки наносуспільство |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Корсак Ю. Європейські погляди на еволюцію освітньо-наукових комплексів. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 138-147. |
Abstract: | Доведено, що Західна Європа хоче повернути собі світове лідерство у технологіях, тому розширює викладання природничих наук і математики. Програми наших закладів освіти застарілі й стали гальмом для руху України до наносуспільства. It is proved, that the Western Europe wishes to return itself world leadership in technologies, therefore expands teaching of natural sciences and mathematics. Programs of our educational institutions have become outdated and became a brake for movement of Ukraine to nanosociety |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5897 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008. вип. 8-138-147.pdf | Європейські погляди на еволюцію освітньо-наукових комплексів | 290.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.