Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5899
Title: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОНІТОРИНГУ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ НА ОСНОВІ ТАКСОНОМІЇ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ
Authors: Коробович, Л. П.
Keywords: оцінювання
діагностика
якість навчання
логічне мислення
моніторинг якості навчання
інновації навчального процесу
таксономія навчальних завдань
Issue Date: 2008
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Коробович Л. П. Забезпечення моніторингу оцінювання знань на основі таксономії навчальних завдань. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 121-127.
Abstract: У статті розглядається проблема оцінювання знань студентів як компоненту моніторингу якості навчання та описується характеристика кваліметричного забезпечення моніторингу якості навчання як шкали оцінок, побудованої на основі детально розробленої таксономії навчальних завдань. In the article the problem of knowledge of students is examined as to the component of monitoring of quality of studies and described description of the kwolimetrin providing of monitoring of quality of studies as of estimations, built on the basis of taxonomy of educational developed in detail.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5899
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008. вип. 8-121-127.pdfЗабезпечення моніторингу оцінювання знань на основі таксономії навчальних завдань303.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.