Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5899
Назва: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОНІТОРИНГУ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ НА ОСНОВІ ТАКСОНОМІЇ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ
Автори: Коробович, Л. П.
Ключові слова: оцінювання
діагностика
якість навчання
логічне мислення
моніторинг якості навчання
інновації навчального процесу
таксономія навчальних завдань
Дата публікації: 2008
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Коробович Л. П. Забезпечення моніторингу оцінювання знань на основі таксономії навчальних завдань. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 121-127.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема оцінювання знань студентів як компоненту моніторингу якості навчання та описується характеристика кваліметричного забезпечення моніторингу якості навчання як шкали оцінок, побудованої на основі детально розробленої таксономії навчальних завдань. In the article the problem of knowledge of students is examined as to the component of monitoring of quality of studies and described description of the kwolimetrin providing of monitoring of quality of studies as of estimations, built on the basis of taxonomy of educational developed in detail.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5899
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008. вип. 8-121-127.pdfЗабезпечення моніторингу оцінювання знань на основі таксономії навчальних завдань303.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.