Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоробович, Л. П.-
dc.date.accessioned2025-09-18T07:35:49Z-
dc.date.available2025-09-18T07:35:49Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКоробович Л. П. Забезпечення моніторингу оцінювання знань на основі таксономії навчальних завдань. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 121-127.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5899-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема оцінювання знань студентів як компоненту моніторингу якості навчання та описується характеристика кваліметричного забезпечення моніторингу якості навчання як шкали оцінок, побудованої на основі детально розробленої таксономії навчальних завдань. In the article the problem of knowledge of students is examined as to the component of monitoring of quality of studies and described description of the kwolimetrin providing of monitoring of quality of studies as of estimations, built on the basis of taxonomy of educational developed in detail.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectдіагностикаen_US
dc.subjectякість навчанняen_US
dc.subjectлогічне мисленняen_US
dc.subjectмоніторинг якості навчанняen_US
dc.subjectінновації навчального процесуen_US
dc.subjectтаксономія навчальних завданьen_US
dc.titleЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОНІТОРИНГУ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ НА ОСНОВІ ТАКСОНОМІЇ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008. вип. 8-121-127.pdfЗабезпечення моніторингу оцінювання знань на основі таксономії навчальних завдань303.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.