Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5899
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коробович, Л. П. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-18T07:35:49Z | - |
dc.date.available | 2025-09-18T07:35:49Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Коробович Л. П. Забезпечення моніторингу оцінювання знань на основі таксономії навчальних завдань. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 121-127. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5899 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема оцінювання знань студентів як компоненту моніторингу якості навчання та описується характеристика кваліметричного забезпечення моніторингу якості навчання як шкали оцінок, побудованої на основі детально розробленої таксономії навчальних завдань. In the article the problem of knowledge of students is examined as to the component of monitoring of quality of studies and described description of the kwolimetrin providing of monitoring of quality of studies as of estimations, built on the basis of taxonomy of educational developed in detail. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | оцінювання | en_US |
dc.subject | діагностика | en_US |
dc.subject | якість навчання | en_US |
dc.subject | логічне мислення | en_US |
dc.subject | моніторинг якості навчання | en_US |
dc.subject | інновації навчального процесу | en_US |
dc.subject | таксономія навчальних завдань | en_US |
dc.title | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОНІТОРИНГУ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ НА ОСНОВІ ТАКСОНОМІЇ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008. вип. 8-121-127.pdf | Забезпечення моніторингу оцінювання знань на основі таксономії навчальних завдань | 303.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.