Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолесник Марія-
dc.date.accessioned2018-04-27T12:16:52Z-
dc.date.available2018-04-27T12:16:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/589-
dc.description.abstractУ статті розкрито значення та зміст теоретико-методичної підготовки студентів в умовах закладу вищої освіти. Обґрунтовано шляхи та засоби підготовки майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку. Охарактеризовано значення дисципліни «Теорія і методика формування елементарних математичних понять» у системі професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. // The article reveals the essence and content of the students’ theoretical and methodological training in conditions of a higher educational institution. The ways and means of future teachers’ training for formation of logical-mathematical concepts in children of senior preschool age are substantiated. The importance of the discipline «Theory and Methodology of Elementary Mathematical Concepts Formation» in the system of vocational training of future specialists of preschool education is characterized.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 12-17.en_US
dc.subjectПрофесійна підготовка, логіко-математичний розвиток, майбутні вихователі дошкільного навчального закладу.en_US
dc.subjectVocational training, logical and mathematical development, future kindergarten teachers.en_US
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 2 (8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Колесник.pdf421.98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.