Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5903| Title: | ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇН.-Л. ЦИНЦЕНДОРФА |
| Authors: | Завальнюк, В. |
| Keywords: | виховний процес природа людина природна людськість дитячість природний розвиток дитини |
| Issue Date: | 2008 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Завальнюк В. Педагогічні ідеї Н.-Л. Цинцендорфа. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 86-92. |
| Abstract: | У статті досліджуються педагогічні погляди Ніколауса-Людвіга Цинцендорфа, однієї з найвпливовіших постатей пієтичної педагогіки Німеччини XVIII ст., зокрема суть процесу виховання, поняття „природи" людини, „природної людськості", .дитячості" та природного розвитку дитини. This article deals with the pedagogical points of view of Nikolaus- Ludwig Zinzendorf, one of the most significant persons of the pietistic Pedagogic of Germany of the 18th century. This article investigates the core of the educational process, the conception of person’s nature, notions of person’s nature, „natural humanity”, „childishness” and child’s natural development. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5903 |
| Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2008. вип. 8-86-92.pdf | Педагогічні ідеї Н.-Л. Цинцендорфа | 195.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.