Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5908
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Автори: Бурцева, Ю.
Ключові слова: групове навчання
навчання
якість освіти
Болонський процес
кредитно-модульна система
Дата публікації: 2008
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Бурцева Ю. Використання групових технологій навчання як засобу підвищення якості освітнього процесу в умовах кредитно-модульної системи. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 39-45.
Короткий огляд (реферат): Стаття містить опис групових технологій, особливостей їхнього використання в умовах кредитно-модульної системи. The article contains technological description of group technologies, description of features of their use in the conditions of the credit-module system
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5908
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008. вип. 8-39-45.pdfВикористання групових технологій навчання як засобу підвищення якості освітнього процесу в умовах кредитно-модульної системи198.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.