Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5911
Title: МЕТОДОЛОГІЧНІ І ТЕОРЕТИЧНІ ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
Authors: Бодик, Л. А.
Keywords: фактори розвитку
толерантність
студенти
процес навчання
Болонський процес
вища освіта України
освітній процес
education system
Issue Date: 2008
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Бодик Л. А. Методологічні і теоретичні фактори розвитку толерантності студентів у процесі навчання в контексті Болонського процесу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. С. 16-23
Abstract: У статті розглянуті методологічні і теоретичні фактори розвитку толерантності студентів в умовах інтеграції системи вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору. In the article the methodological and theoretical factors of development of students’ tolerance are considered in the conditions of integration of the Ukrainian higher education system to European educational space.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5911
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008. вип. 8-16-23.pdfМетодологічні і теоретичні фактори розвитку толерантності студентів у процесі навчання в контексті Болонського процесу207.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.