Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсіпчук Ірина-
dc.date.accessioned2018-04-27T12:21:18Z-
dc.date.available2018-04-27T12:21:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/591-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано теоретичні аспекти розвитку логіко-математичних здібностей дошкільників. Охарактеризовано значення дидактичної гри у контексті формування логіко-математичних здібностей дітей дошкільного віку, визначено вправи, які сприяють формуванню логічних операцій. Наведено приклади дидактичних ігор та продемонстровано методику роботи над ними. // The theoretical aspects of development of preschoolers’ logical and mathematical skills were substantiated in this article. The essence of the didactic game in the context of the preschoolers’ logical and mathematical abilities formation are characterized, the exercises for logical operations formation are determined. The examples of didactic games were given and the methods of teaching was demonstrated.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 31-36.en_US
dc.subjectЛогіко-математичні здібності, дидактична гра, діти дошкільного віку.en_US
dc.subjectLogical and mathematical skills, didactic game, preschoolers.en_US
dc.titleРОЛЬ ГРИ У РОЗВИТКУ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 2 (8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Осіпчук.pdf452.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.