Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсіпчук Ірина-
dc.date.accessioned2018-04-27T12:21:18Z-
dc.date.available2018-04-27T12:21:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/591-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано теоретичні аспекти розвитку логіко-математичних здібностей дошкільників. Охарактеризовано значення дидактичної гри у контексті формування логіко-математичних здібностей дітей дошкільного віку, визначено вправи, які сприяють формуванню логічних операцій. Наведено приклади дидактичних ігор та продемонстровано методику роботи над ними. // The theoretical aspects of development of preschoolers’ logical and mathematical skills were substantiated in this article. The essence of the didactic game in the context of the preschoolers’ logical and mathematical abilities formation are characterized, the exercises for logical operations formation are determined. The examples of didactic games were given and the methods of teaching was demonstrated.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 31-36.en_US
dc.subjectЛогіко-математичні здібності, дидактична гра, діти дошкільного віку.en_US
dc.subjectLogical and mathematical skills, didactic game, preschoolers.en_US
dc.titleРОЛЬ ГРИ У РОЗВИТКУ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Осіпчук.pdf452.49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.