Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцюрик, А.-
dc.contributor.authorЗавадяк, А.-
dc.date.accessioned2025-11-04T08:12:54Z-
dc.date.available2025-11-04T08:12:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯцюрик А., Завадяк А. Психологічна роль гри у корекції емоційних порушень першокласників. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 331-334.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5930-
dc.description.abstractОсобливої уваги заслуговує пошук методів корекції емоційних порушень, які б відповідали віковим особливостям першокласників. Гра, будучи природною формою діяльності для дітей цього віку, має значний потенціал як інструмент психологічної корекції. Вона створює безпечне середовище для відреагування негативних емоцій, розвитку емоційної компетентності та формування адаптивних поведінкових стратегій. Емоційні порушення, які не було скориговано вчасно, можуть призвести до серйозних проблем у подальшому розвитку дитини - від труднощів у навчанні до порушень соціальної адаптації.en_US
dc.publisherРівне : ПВНЗ "Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука"en_US
dc.subjectграen_US
dc.subjectпсихологічна граen_US
dc.subjectкорекція емоційний порушенньen_US
dc.subjectнегативні емоціїen_US
dc.subjectпсихокорекціяen_US
dc.subjectповедінкові стратегіїen_US
dc.subjectсоціальна адаптаціяen_US
dc.subjectрозвиток емоційної компетентностіen_US
dc.subjectпершокласникиen_US
dc.subjectрозвиток дитиниen_US
dc.titleПСИХОЛОГІЧНА РОЛЬ ГРИ У КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ ПЕРШОКЛАСНИКІВen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-331-334.pdfПсихологічна роль гри у корекції емоційних порушень першокласників716 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.