Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5933| Title: | РОЗВИТОК ДРУЖНІХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ГРИ |
| Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Authors: | Терновик, Н. Тотовицька, І. |
| Keywords: | підлітковий вік соціальні навички спілкування дружні стосунки емоційна ізоляція конфліктна поведінка девіантна поведінка гра дружні стосунки моралі рівності дитяча мораль профілактика конфліктів формування соціальної зрілості психолого-педагогічний супровід |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Терновик Н., Тотовицька І. Розвиток дружніх стосунків підлітків засобами гри. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 321-324. |
| Abstract: | Період підліткового віку є особливо значущим для становлення особистості, адже саме в цей час активно формуються соціальні навички, розширюється коло спілкування, з’являється потреба у дружніх стосунках та груповій підтримці. Дружба стає важливим чинником соціалізації, а невміння вибудовувати взаємини з однолітками нерідко призводить до емоційної ізоляції, зниження самооцінки, конфліктної чи девіантної поведінки. Тому актуальною є проблема пошуку ефективних засобів розвитку дружніх стосунків у підлітків, серед яких важливе місце посідає гра. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5933 |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-321-324.pdf | Розвиток дружніх стосунків підлітків засобами гри | 718.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.