Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5934| Title: | РОЛЬ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ У ВІДНОВЛЕННІ ЕМОЦІЙНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
| Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) |
| Authors: | Терновик, Н. Лавришин, Л. |
| Keywords: | інклюзивне навчання освіта емоційна стабільність Державний стандарт початкової загальної освіти початкова школа творча самореалізація пізнавальний досвід психологічна допомога дітям ігрова корекційна робота рухова активність групова ігрова терапія подолання емоційних розладів |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Терновик Н., Лавришин Л. Роль ігрової терапії у відновленні емоційної стабільності у дітей з особливими освітніми потребами. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 317-320. |
| Abstract: | Впровадження інклюзивного навчання в Україні визнано пріоритетним напрямом розвитку освіти. У цьому зв’язку більше уваги приділяється проблемам відновлення емоційної стабільності у дітей із особливими освітніми потребами. У Державному стандарті початкової загальної освіти наголошується, що перед початковою школою стоїть завдання не лише домогтися, щоб учні засвоїли певні знання, а й могли застосовувати їх в творчій самореалізації та соціалізації для розширення і поглиблення свого пізнавального досвіду. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5934 |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-317-320.pdf | Роль ігрової терапії у відновленні емоційної стабільності у дітей з особливими освітніми потребами | 941.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.