Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5934
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТерновик, Н.-
dc.contributor.authorЛавришин, Л.-
dc.date.accessioned2025-11-04T11:41:53Z-
dc.date.available2025-11-04T11:41:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТерновик Н., Лавришин Л. Роль ігрової терапії у відновленні емоційної стабільності у дітей з особливими освітніми потребами. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 317-320.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5934-
dc.description.abstractВпровадження інклюзивного навчання в Україні визнано пріоритетним напрямом розвитку освіти. У цьому зв’язку більше уваги приділяється проблемам відновлення емоційної стабільності у дітей із особливими освітніми потребами. У Державному стандарті початкової загальної освіти наголошується, що перед початковою школою стоїть завдання не лише домогтися, щоб учні засвоїли певні знання, а й могли застосовувати їх в творчій самореалізації та соціалізації для розширення і поглиблення свого пізнавального досвіду.en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectемоційна стабільністьen_US
dc.subjectДержавний стандарт початкової загальної освітиen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectтворча самореалізаціяen_US
dc.subjectпізнавальний досвідen_US
dc.subjectпсихологічна допомога дітямen_US
dc.subjectігрова корекційна роботаen_US
dc.subjectрухова активністьen_US
dc.subjectгрупова ігрова терапіяen_US
dc.subjectподолання емоційних розладівen_US
dc.titleРОЛЬ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ У ВІДНОВЛЕННІ ЕМОЦІЙНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-317-320.pdfРоль ігрової терапії у відновленні емоційної стабільності у дітей з особливими освітніми потребами941.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.