Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5934Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Терновик, Н. | - |
| dc.contributor.author | Лавришин, Л. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-04T11:41:53Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-04T11:41:53Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Терновик Н., Лавришин Л. Роль ігрової терапії у відновленні емоційної стабільності у дітей з особливими освітніми потребами. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 317-320. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5934 | - |
| dc.description.abstract | Впровадження інклюзивного навчання в Україні визнано пріоритетним напрямом розвитку освіти. У цьому зв’язку більше уваги приділяється проблемам відновлення емоційної стабільності у дітей із особливими освітніми потребами. У Державному стандарті початкової загальної освіти наголошується, що перед початковою школою стоїть завдання не лише домогтися, щоб учні засвоїли певні знання, а й могли застосовувати їх в творчій самореалізації та соціалізації для розширення і поглиблення свого пізнавального досвіду. | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | інклюзивне навчання | en_US |
| dc.subject | освіта | en_US |
| dc.subject | емоційна стабільність | en_US |
| dc.subject | Державний стандарт початкової загальної освіти | en_US |
| dc.subject | початкова школа | en_US |
| dc.subject | творча самореалізація | en_US |
| dc.subject | пізнавальний досвід | en_US |
| dc.subject | психологічна допомога дітям | en_US |
| dc.subject | ігрова корекційна робота | en_US |
| dc.subject | рухова активність | en_US |
| dc.subject | групова ігрова терапія | en_US |
| dc.subject | подолання емоційних розладів | en_US |
| dc.title | РОЛЬ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ У ВІДНОВЛЕННІ ЕМОЦІЙНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-317-320.pdf | Роль ігрової терапії у відновленні емоційної стабільності у дітей з особливими освітніми потребами | 941.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.