Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5938
Назва: ВИХОВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАЦЕЛЮБНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)
Автори: Сойко, І.
Марчук, О.
Ключові слова: початкова освіта
НУШ
навчання
пізнавання навколишньої дійсності
ігрові методи
інноваційна діяльність
Державний стандарт початкової освіти
Нова українська школа
молодші школярі
праця
самостійна діяльність учнів
початкова школа
Дата публікації: 2025
Видавництво: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Сойко І., Марчук О. Виховання навчальної працелюбності здобувачів початкової освіти як педагогічна проблема. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 301-304.
Короткий огляд (реферат): Виховання навчальної працелюбності здобувачів початкової освіти в НУШ базується на їх заохоченні до самостійного й відповідального ставлення до навчання та пізнавання навколишньої дійсності. Учителі формують у дітей наполегливість, цілеспрямованість і послідовність у виконанні завдань. Через ігрові методи та інноваційну діяльнісний підхід молодші школярі вчаться долати труднощі й радіти досягнутим результатам. Відповідно до «Державного стандарту початкової освіти» у Новій українській школі в процесі навчальної діяльності молодші школярі повинні відчувати «радість пізнання, що обумовлюється використанням в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності, коли відбувається розвиток вільної особистості шляхом підтримки самостійності, незалежного мислення, оптимізму та впевненості в собі».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5938
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-301-304.pdfВиховання навчальної працелюбності здобувачів початкової освіти як педагогічна проблема939.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.