Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5938Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сойко, І. | - |
| dc.contributor.author | Марчук, О. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-04T12:12:41Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-04T12:12:41Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Сойко І., Марчук О. Виховання навчальної працелюбності здобувачів початкової освіти як педагогічна проблема. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 301-304. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5938 | - |
| dc.description.abstract | Виховання навчальної працелюбності здобувачів початкової освіти в НУШ базується на їх заохоченні до самостійного й відповідального ставлення до навчання та пізнавання навколишньої дійсності. Учителі формують у дітей наполегливість, цілеспрямованість і послідовність у виконанні завдань. Через ігрові методи та інноваційну діяльнісний підхід молодші школярі вчаться долати труднощі й радіти досягнутим результатам. Відповідно до «Державного стандарту початкової освіти» у Новій українській школі в процесі навчальної діяльності молодші школярі повинні відчувати «радість пізнання, що обумовлюється використанням в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності, коли відбувається розвиток вільної особистості шляхом підтримки самостійності, незалежного мислення, оптимізму та впевненості в собі». | en_US |
| dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | початкова освіта | en_US |
| dc.subject | НУШ | en_US |
| dc.subject | навчання | en_US |
| dc.subject | пізнавання навколишньої дійсності | en_US |
| dc.subject | ігрові методи | en_US |
| dc.subject | інноваційна діяльність | en_US |
| dc.subject | Державний стандарт початкової освіти | en_US |
| dc.subject | Нова українська школа | en_US |
| dc.subject | молодші школярі | en_US |
| dc.subject | праця | en_US |
| dc.subject | самостійна діяльність учнів | en_US |
| dc.subject | початкова школа | en_US |
| dc.title | ВИХОВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАЦЕЛЮБНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| !!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-301-304.pdf | Виховання навчальної працелюбності здобувачів початкової освіти як педагогічна проблема | 939.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.