Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСойко, І.-
dc.contributor.authorМарчук, О.-
dc.date.accessioned2025-11-04T12:12:41Z-
dc.date.available2025-11-04T12:12:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСойко І., Марчук О. Виховання навчальної працелюбності здобувачів початкової освіти як педагогічна проблема. Міжнародні тенденції та перспективи розвитку в освіті та науці в умовах глобалізації: зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. присвяч. 100-річчю від дня народж. акад. Степана Дем’янчука (м. Рівне, 13 листоп. 2025 р.). Рівне, 2025. Ч І. С. 301-304.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5938-
dc.description.abstractВиховання навчальної працелюбності здобувачів початкової освіти в НУШ базується на їх заохоченні до самостійного й відповідального ставлення до навчання та пізнавання навколишньої дійсності. Учителі формують у дітей наполегливість, цілеспрямованість і послідовність у виконанні завдань. Через ігрові методи та інноваційну діяльнісний підхід молодші школярі вчаться долати труднощі й радіти досягнутим результатам. Відповідно до «Державного стандарту початкової освіти» у Новій українській школі в процесі навчальної діяльності молодші школярі повинні відчувати «радість пізнання, що обумовлюється використанням в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності, коли відбувається розвиток вільної особистості шляхом підтримки самостійності, незалежного мислення, оптимізму та впевненості в собі».en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectНУШen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectпізнавання навколишньої дійсностіen_US
dc.subjectігрові методиen_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.subjectДержавний стандарт початкової освітиen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпрацяen_US
dc.subjectсамостійна діяльність учнівen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleВИХОВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАЦЕЛЮБНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 13 листопада 2025 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!!!!!ЗБІРНИК_1_ЧАСТИНА_2025_на_друк-301-304.pdfВиховання навчальної працелюбності здобувачів початкової освіти як педагогічна проблема939.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.