Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПупко Ольга-
dc.date.accessioned2018-04-27T12:25:50Z-
dc.date.available2018-04-27T12:25:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/593-
dc.description.abstractУ статті досліджено діагностичний інструментарій готовності дитини до школи. Розкрито, що показниками готовності дитини до шкільного навчання виступає комплекс якостей і характеристик, які свідчать про певні досягнення в розвитку дитини. Визначено, що ці показники слід розглядати як діагностичну основу навчальної, розвивальної та виховної діяльності вчителів в першому класі. Проведено педагогічний експеримент. Обґрунтовано, що результати діагностики готовності дитини до школи дозволяють: конкретно визначити спрямованість навчання; отримати дані для здійснення індивідуального підходу до дитини в навчально-виховному процесі; скомплектувати спеціалізовані та диференційовані класи. // The article investigates diagnostic tools for child’s readiness for school. It is revealed that the factors of child’s readiness for school education are the complex of qualities and characteristics, which testify about certain achievements in the child’s development. The authors determined that these factors one should be considered as a diagnostic basis for educational, developmental and upbringing activities of the first grade teachers. The pedagogical experiment was conducted. It is grounded that the results of the child’s readiness allow: to determine specifically direction of learning; to obtain data for implementation of an individual approach to the child in educational process; to complete specialized and differentiated classes.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 44-48.en_US
dc.subjectДитина, готовність до школи, діагностичний інструмент, експрес-методика.en_US
dc.subjectChild, readiness for school, diagnostic tools, express-methods.en_US
dc.titleПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКОЛИen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Пупко .pdf418.35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.